الگوی درست قالب گیری لمینت متحرک دندان اصلی اصل اورجینال چیست


الگوی درست قالب گیری لمینت متحرک دندان اصلی اصل اورجینال چیست

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه تهران کرج شمال جنوب اصفهان بهمن 1403


آیا خمیر دندان سفید کننده واقعی است

خمیردندان های مناسب برای جرم گیری حاوی مواد ساینده ای هستند که لکه ها را از سطح دندان ها پاک کرده و آنها را سفید و براق می کند. اثر استفاده طولانی مدت از خمیر دندان سفید کننده هنوز تایید نشده است.این خمیردندان ها از تشکیل پلاک و جرم بر روی دندان ها جلوگیری می کنند و از مواد شیمیایی و مکانیکی برای از بین بردن لکه ها و سفید و براق شدن دندان ها استفاده می کنند. پاک کننده های مکانیکی خمیردندان های سفید کننده رایج امروزی با کمک ساینده های سیلیسی باعث سایش خفیف شده و تارتار را از بین می برند.انتظار نداشته باشید که خمیر دندان سفید کننده رنگ طبیعی دندان های شما را تغییر دهد. با این حال، هنگامی که به آرامی استفاده شود، می تواند لکه ها را از بین ببرد و لایه سفیدتری از دندان ها را نشان دهد.

 

 

 

آیا خمیر دندان سفید کننده واقعی است :


اثربخشی خمیردندان های سفید کننده بزرگترین عدم اطمینان در مورد استفاده از این محصولات است. برخی افراد بر این باورند که استفاده مداوم از خمیردندان های سفید کننده مینای دندان را از بین می برد و بافت دندان را شکننده تر می کند. بنابراین مصرف روزانه این ترکیبات توصیه نمی شود.برخی دیگر معتقدند که هیچ چیز به اندازه استفاده از تکنیک های زیبایی مانند جرم گیری یا مواد مصنوعی برای سفید کردن دندان موثر نیست.اما مهمترین مواد سفید کننده در این محصول جوش شیرین، سیلیس، فسفات کلسیم و سایر لایه بردارها هستند. این ماده ساختار نرم تری نسبت به مینای دندان قوی دارد و بنابراین به گونه ای ساخته می شود که به این بافت آسیبی وارد نکند. درعوض، پلاک و مواد زائد روی دندان ها شل شده و از لایه بیرونی خارج می شوند.بنابراین می توان گفت در صورت استفاده صحیح از خمیردندان های سفید کننده می تواند در سفید شدن دندان ها تاثیرگذار باشد.

 

آیا خمیر دندان سفید کننده واقعی است

 

 

جمع بندی :

بهترین راه برای استفاده از خمیر دندان سفید کننده استفاده دوره ای از آن است. یعنی بهتر است از یک دوره خمیر دندان سفید کننده و یک دوره خمیر دندان معمولی استفاده کنید.بهترین زمان استفاده از این خمیردندان صبح است و این خمیردندان در شب موثر نیست.اگر به طور مداوم از خمیر دندان سفید کننده استفاده می کنید، توصیه می شود از یک خمیر دندان ملایم و یک مسواک نرم برای کاهش اثر ساینده استفاده کنید.به اندازه یک نخود خمیر دندان را روی مسواک خود قرار دهید. فوم بیش از حد باعث می شود نتوان دید کجای دندان ها است.دندان های خود را حداقل 2 دقیقه مسواک بزنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: tanhatataloo | تاريخ: پنج شنبه 10 فروردين 1402برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |